Houd er rekening mee dat! Om juridische redenen is de maximale bezetting van een villa op Ibiza 12 personen, Als u op zoek bent naar een villa voor meer dan 12 personen, alstublieft deze link. We hebben veel villa's naast elkaar, plus ons appartementenhotel dat plaats biedt aan maximaal 65 gasten.

Beoordeling | Het Bandos-resort op de Malediven

Malediven Bandos resort

Mijn vrouw en ik en onze 13-jarige dochter verbleven van 13 - 19 januari 2018 in het resort Bandos op de Malediven. Het resort overtrof volledig onze verwachtingen. Het personeel was geweldig, onze accommodatie was fantastisch, het eten was uitstekend en de faciliteiten waren zeer goed.

De Malediven Bandos resortaccommodatie

We verbleven de eerste 4 dagen in een standaard kamer en de laatste twee dagen in een watervilla. De standaard kamer was uitstekend. Het was groot, zeer comfortabel en op een prachtige locatie, slechts een sprong en een sprong vanaf een geweldig strand. Vraag om kamer 204, deze ligt op een fantastische locatie.

Malediven Bandos resort

De watervilla was prachtig, helemaal luxe. We hadden een grote aparte woonkamer en slaapkamer met tweepersoonsbed en een prachtige badkamer met een jacuzzi met uitzicht op de zee. De villa had ook een spectaculair privéterras met een trap naar beneden naar de zee. De villa's zijn geweldig, letterlijk aan elk detail is tot in de kleinste details gedacht.

Malediven Bandos resort

De resortrestaurants van de Malediven in Bandos

Bandos zou gemakkelijk een 5-sterrenresort kunnen zijn. Het is geschikt voor iedereen, jong, oud, gezinnen, pasgetrouwden en groepen. De 5 restaurants zijn fantastisch. Als je zeker wilt zijn van je budget, boek dan halfpension: het buffet is voortreffelijk. Als u echter 6 nachten op basis van halfpension verblijft en tweemaal in de à la carte restaurants eet, is er niet veel prijsverschil tussen halfpension en elke avond à la carte eten.

Malediven Bandos resort

De resortfaciliteiten van de Malediven Bandos

De faciliteiten zijn eerste klasse. Het duikcentrum is het beste van de Malediven en het huisrif wemelt van de wilde dieren. Bandos beschikt over een van de drie decompressiekamers op de hele Malediven. Er is een goed watersportcentrum, een mooi zwembad, een prachtig voetbalveld, een goed uitgeruste fitnessruimte en eersteklas tennisbanen. Mijn vrouw probeerde de spa en zij beweert dat ze een van de beste behandelingen ooit heeft gehad.

Het beste aan het resort Bandos op de Malediven is het personeel. Ze zijn erg professioneel en erg vriendelijk. Het is duidelijk dat Bandos voor hun personeel zorgt. Velen werken al jaren in het resort. De personeelsaccommodatie zag er erg genereus uit en de faciliteiten voor het personeel waren uitstekend. Voor het personeel werd het professionele all-weather voetbalveld aangelegd. Dat zegt alles.

Malediven Bandos resort

De excursies waren ook erg goed. Het excursiepersoneel is zeer behulpzaam, maar zorg ervoor dat er voldoende klanten zijn geboekt voor uw droomreis. Ze annuleren reizen als er niet genoeg mensen zijn. We wilden er zeker van zijn dat we met de manta's konden snorkelen, dus boekten we een privétrip bij het duikcentrum. We combineerden het met dolfijnen kijken. Wat een geweldige reis, we hadden 5 manta's letterlijk een halve meter van ons verwijderd. En we waren daar maar met z'n drieën, aan het ronddrijven...

Kamertip: De Malediven zijn duur, dus als je zeker wilt zijn van wat je uitgeeft, boek dan halfpension of zelfs volpension.

Beoordeling | Lucas Pepe  Foto's | Bandos-resort

Voor meer informatie bekijk de Bandos resort-website.